نحوه شستن کاپشن پر در ماشین لباسشویی

نحوه شستن کاپشن در لباسشویی ( چگونه انواع کاپشن را در لباسشویی بشوریم؟ )

شستن کاپشن در ماشین لباسشویی چگونه است؟ آیا با شستن کاپشن پف و فرم اصلی آن از بین نمی رود؟ آیا ماشین لباسشویی برنامه ی جداگانه ای برای شستن انواع کاپشن ها دارد؟ آیا شستن کاپشن در لباسشویی ال جی تفاوتی با شستن کاپشن در دیگر لباسشویی ها دارد؟

به طور کلی با نزدیک شدن به فصل سرما شستن لباس های گرم هم به یک امر رایج تبدیل می شود. بیشتر افراد ترجیح می دهند که با دست شستشوی لباس های زمستانی را انجام دهند و برخی از افراد این کار را به خشکشویی ها می سپارند. به طور کلی با رعایت چند اصل ساده به راحتی می توان انواع لک را از روی کاپشن های چرم، بارانی، بادی و … پاک کرد بدون اینکه فرم کاپشن تغییر کند و یا رنگ و رو رفته.

برای شستن انواع کاپشن های بادی، چرم، پر و در ماشین لباسشویی باید به فاکتورهای مهمی از قبیل دمای آب، تایم شستشو، نوع شوینده و … توجه شود. برای هر جنسی یک سری دستورالعمل های خاصی برای شستشو وجود دارد که با رعایت آن ها هیچ گونه آسیبی به کاپشن وارد نمی شود و مانند روز اول تمیز می شود.

 

اصول شستشوی انواع کاپشن و توجه به لیبل روی کاپشن ها

یک سری اصول مشخص برای شستن کاپشن در ماشین لباسشویی وجود دارد. به طور کلی برای هر لباس یا حتی شستن پردهای حریر در لباسشویی سامسونگ و غیره باید بر اساس دستورالعمل هایی که روی لیبل لباس درج شده است عمل کنید. یکی از اطلاعات درج شده روی لیبل دمای مورد نیاز برای شستشوی لباس است مثلا بیشتر کاپشن ها با دمای 39 درجه سانتی گراد سازگاری دارند و آسیب نمی بینند.

مورد بعدی که روی لیبل درج می شود علامت هشدار است. معمولا این علامت به شکل مثلث است که اگر مثلث تو خالی باشد یعنی می توان برای شستشو از سفید کننده استفاده کرد. مورد بعدی مربوط به اتو زدن و نزدن لباس است. اگر روی لیبل کاپشن علامت p نوشته شده باشد یعنی می توان کاپشن را خشکشویی کرد و اگر روی حرف p ضربدر درج شده باشد یعنی نمی توان از خشکشویی برای شستشو استفاده کرد. نحوه خشک کردن و مشخصات تولید کننده هم موارد دیگری هستند که روی لیبل لباس ها درج می شود. به طور کلی لیبل روی لباس یک راهنمایی کلی در اختیار شما قرار می دهد و این اطلاعات مفیدترین راهنمایی ها برای شستشوی لباس است.

برای شستشوی انواع کاپشن ها حتما باید زیپ و دکمه های کاپشن را ببندید و اگر کاپشن نیاز به تعمیراتی از قبیل دوختن شکاف ها و درزها دارد حتما باید قبل شستشو این کار را انجام دهید. اگر روی کاپشن لکه وجود دارد ابتدا لکه را کاملا پاک کنید و پس از اطمینان از پاک شدن لکه برای شستشو اقدام کنید.

 

برنامه شستن کاپشن در ماشین لباسشویی

 

نحوه شستن کاپشن بادی در ماشین لباسشویی

برای شستشوی کاپشن در لباسشویی ال جی می توانید از برنامه hand wash استفاده کنید و مدت زمان شستشو را روی نهایتا 30 دقیقه تنظیم کنید. اما اگر می خواهید با دست این کار را انجام دهید بهتر است ابتدا کاپشن را به مدت 10 الی 30 دقیقه در آب کف دار خیس کنید و بعد لکه های روی کاپشن را پاک کنید. برای شستشوی این جنس بهتر است از برنامه های شستشوی آرام و دمای آب پایین یا سرد استفاده شود. پس از شستن می توانید کاپشن را داخل حوله یا دستمالی قرار دهید و آن را فشار دهید تا آب اضافی آن خارج شود. از این برنامه شست وشو با دست همچنین برای شستن کفش در ماشین لباسشویی نیز می توانید استفاده کنید. برای اینکه لباس هایتان در هنگام شستشو خراب نشوند باید به علائم اتیکت روی لباس دقت داشته باشید تا در دمای مناسب و با توجه به نکات ذکر شده آن را بشویید اگر با علائم شستشوی لباس هم آشنایی ندارید مقالات دیگر را می‌توانید مطالعه کنید.

 

 

شستن کاپشن چرم در ماشین لباسشویی، آری یا خیر؟

 

نحوه شستن چرم در ماشین لباسشویی

 

برای شستن کاپشن با لباسشویی بهتر است بدانید که برخی از جنس ها مانند چرم باید با دست شسته شوند. البته کاپشن های چرم مصنوعی را می توان در ماشین لباسشویی شست. شستن کاپشن در لباسشویی پاکشوما و ال جی کار چندان سختی نیست و به راحتی از طریق اطلاعات روی لیبل لباس می توان بهترین برنامه شستشو را انتخاب کرد. چرم طبیعی اگر با ماشین شسته شود امکان ترک برداشتن و پیچ و تاب خوردن آن وجود دارد و کلا فرم زیبای آن از بین می رود. اما چرم های مصنوعی به خوبی با لباسشویی شسته می شوند.

برای شستن کاپشن چرم می توانید از شوینده های مخصوص استفاده کنید و یا از محلول آب و صابون استفاده کنید. می توانید شستشو را به آرامی و با ملایمت انجام دهید و از یک دستمال مرطوب برای پاک کردن لکه ها و محلول صابونی استفاده کنید. برای خشک کردن پالتو چرم آن را در معرض هوای آزاد به دور از نور خورشید و گرما قرار دهید.

 

حتما بخوانید: تميز كردن سراميك كف

 

نحوه شستن کاپشن پر در ماشین لباسشویی

 

نحوه شستن کاپشن بادی

 

شستن کاپشن با ماشین لباسشویی همانند لباس های معمولی نیست شما می توانید برای شستن کاپشن با لباسشویی ال جی از چندین برنامه شستشو استفاده کنید و این کاملا بسته به جنس کاپشن و نحوه ی شستشوی آن دارد. کاپشن های پر به راحتی با ماشین لباسشویی شسته می شوند فقط کافیست شما برخی از اصول شستشو را رعایت کنید.

قبل از هر چیز برای شستشوی کاپشن پر نمی توان از شوینده های قوی استفاده کرد استفاده از صابون معمولی و ساده گزینه مناسبی است. اگر میخواهید شستن کاپشن با ماشین لباسشویی پاکشوما انجام دهید می توانید تنظیم ماشین را روی درجه پشم یا روی برنامه پارچه های ظریف قرار داد و دمای آب را روی 30 درجه تنظیم کرد.

خشک کردن کاپشن پر باید با دمای ملایم انجام شود. می توانید کاپشن را برای مدتی طولانی در معرض هوای آزاد قرار دهید تا کاملا خشک شود و هر چند وقت یکبار آن را به خوبی تکان داد تا پرها جمع نشوند.

 

 

برنامه ی شست و شوی کاپشن در انواع ماشین لباسشویی

شستن کاپشن در ماشین لباسشویی با چند برنامه شستشو قابل انجام است. به طور کلی روی لباسشویی ها یک برنامه جداگانه برای شست و شوی کاپشن درج نشده است اما با بیشتر برنامه ها و تنظیم دما و تایم می توان یک شستشوی اصولی را انجام داد. برای جنس هایی که نیاز به شستشو با کمترین چرخش دارند بهتر است handwash یا شستشو دستی انتخاب شود. شستن کاپشن با لباسشویی ال جی این مزیت را دارد که به راحتی می توان کاپشن های مختلف را با برنامه های پیشرفته شستشو داد. همچنین برای شستن پتو با ماشین لباسشویی هم می‌توان از این قابلیت فوق العاده استفاده نمایید.

بجز برنامه شستشوی دستی برنامه های دیگری از قبیل برنامه delicate یا شستشوی لباس های ظریف وجود دارد که به راحتی می توان از آن برای شستشوی کاپشن استفاده کرد.

با برنامه شستشوی سریع هم می توان کاپشن را در مدت زمان کوتاهی و با دمای پایین شستشو داد.

برنامه دیگری که در بیشتر لباسشویی ها وجود دارد wool یا پشمی است. با این برنامه می توان لباس های پشمی و نخی را شستشو داد اما برای شستن کاپشن پشمی و پر هم بسیار کاربردی است. شما به راحتی می توانید برنامه مناسب را انتخاب کنید و اگر می دانید که تایم و دمای خودکار آن برای شستشو زیاد است آن را کم کنید. تمامی برنامه های شستن کاپشن با ماشین لباسشویی ال جی به نوعی طراحی شده اند که کیفیت لباس ها حفظ شود و طول عمر آنها کاهش پیدا نکند.

برای دریافت انواع خدمات پرستاری در منزل با پشتیبانان ما تماس بگیرید.

درخواست تلفنی:
02144831500
02144831700

به بالا بروید