قیمت پرستار سالمند در منزل

قیمت پرستار سالمند در منزل چگونه محاسبه می شود؟

طبق آخرین بررسی ها و داده های آماری جدید جمعیت سالمندان در ایران به نسبت سال های قبل بیشتر افزایش یافته است و در سایه زندگی صنعتی و مدرن امروزی اغلب افراد یک خانواده مشغول به کار هستند و در نتیجه وقت کافی جهت رسیدگی به سالمند خود را نخواهند داشت.

همان طور که می دانید، رسیدگی به یک سالمند از لحاظ روحی و جسمی بسیار سخت است و شما باید مراقبت دائم و مداومی از او داشته باشید، به همین علت در سال های اخیر بحث پرستار سالمند در منزل بیشتر مطرح می شود و شما به کمک یک پرستار سالمند در منزل می توانید تمامی نیازهای عزیزان سالخورده خود را در هر ساعتی از شبانه روز حتی وقتی که شما در بالین او نیستید، تامین کنید.

همچنین قیمت پرستار سالمند در منزل به عوامل مختلفی وابسته است، اما به طور کلی نرخ این هزینه ها و خدمات در مقایسه با ویژگی های خاصی که سالمند شما در سایه یک پرستار در منزل تجربه می کند، ناچیز است. نیازهای سالمند شما باید به درستی شناسایی و برطرف شوند، تا دچار هیچ گونه بیماری جسمی و روحی نشود و قطعا برطرف کردن این نیازها توسط یک پرستار سالمند در منزل حرفه ای قابل تحقق است.

عوامل موثر بر قیمت پرستار سالمند

 

قیمت پرستار سالمند

 

یکی از دغدغه های اصلی افرادی که قصد دارند، از خدمات پرستار سالمند در منزل تهران بهره مند شوند، شاخص قیمت این نوع از خدمات می باشد، برخلاف تمامی باورهای غلط جامعه قیمت پرستار سالمند در منزل به هیچ عنوان گران قیمت نبوده و شما با کمترین هزینه می توانید یک پرستار متخصص و حرفه ای را به بالین سالمند خود ببرید، اما در این بین پارامترهای مختلفی وجود دارد، که تعیین کننده قیمت پرستار سالمند هستند و شما با در نظر گرفتن این فاکتورها می توانید قیمت پرستار سالمند را تا حدود زیادی به دست بیاورید و بر اساس نیاز و بودجه خود پرستار سالمند را در اختیار بگیرید.

 

برخی از عوامل تاثیرگذار در قیمت پرستار سالمند در منزل شامل موارد زیر هستند :

  • شیفت کاری پرستار سالمند در منزل :

به طور کلی نگهداری از سالمندان در شیفت های مختلفی صورت می گیرد و گاهی اوقات فقط در یک شیفت پرستار از سالمند شما نگهداری می کند و در برخی از موارد خاص افراد ترجیح می دهند، که پرستار سالمند در منزل به صورت شبانه روزی به فعالیت خود ادامه دهد، قطعا تحت این شرایط قیمت نهایی تغییر خواهد یافت و مجموعه های معتبری که این خدمات را ارائه می دهند.

معمولا قیمت های متفاوتی را در نظر می گیرند، اما به طور کلی حتی نرخ قیمت پرستار سالمند در منزل شبانه روزی نیز بیش از حد گران قیمت نبوده و در مقایسه با هزینه های جانبی و مرتبط با یک بیمارستان خصوصی بسیار ارزان قیمت تر می باشد و اگر شما دوست دارید، سالمند شما از انواع خدمات مختلف در ساعات معینی از یک شبانه روز در منزل بهره مند شود، پرستار سالمند در منزل برای شما بهترین گزینه ممکن است.

 

  • بیماری های جسمی و روحی سالمند :

گاهی اوقات سالمندان دارای بیماری های مختلف جسمی و حرکتی هستند، که قطعا در این شرایط پرستار در منزل باید با نهایت دقت و ظرافت فعالیت خود را انجام دهد، تا هیچ خطری سلامت جسمی سالمند شما را تهدید نکند، اما برخی از سالمندان دارای بیماری های جسمی کمتری هستند و نگهداری از آن ها راحت تر می باشد و تحت این شرایط خاص قطعا هزینه کمتری پرستار سالمند در منزل دریافت می کند. قیمت نهایی کاملا وابسته به وضعیت جسمی و روحی سالمند شما می باشد. اگر بیمار شما مشکل افسردگی نیز داشته باشد با توجه به آنکه درمان‌های موثری باید برای او انجام شود بر روی قیمت نهایی تاثیرگذار می‌باشد. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برخورد با سالمندان افسرده به مقالات دیگر ما مراجعه کنید.

 

برای استخدام پرستار در منزل با ما تماس بگیرید.

درخواست تلفنی:
02144831500
02144831700

 

  • مشکلات مختلف حرکتی:

سالمندانی که دچار بیماری های مختلف حرکتی هستند، تحت تدابیر و شرایط خاصی باید جا به جا شوند و همچنین نگهداری از آن ها به مراتب سخت تر است و حتی در ساعات معین باید جا به جایی سالمند صورت بگیرد، تا دچار بیماری های پوستی نظیر زخم بستر نشود، اگر سالمند شما دچار بیماری های حرکتی است و نگهداری از آن برای شما سخت و دشوار می باشد، نگران نباشید. یک پرستار سالمند در منزل می تواند با فعالیت حرفه ای از به خطر افتادن جان سالمند شما جلوگیری کند و قطعا این فاکتور در تعیین قیمت نهایی خدمات نقش موثری دارد.

 

 

  • انجام امور مختلف منزل:

گاهی اوقات افراد خواستار این هستند، که در کنار نگهداری از سالمند امور مختلف منزل نیز انجام شود و قطعا در این صورت نرخ نهایی خدمات پرستار سالمند در منزل با کمی افزایش قیمت مواجه خواهد شد، اما به طور کلی قیمت پرستار سالمند در منزل به هیچ عنوان گران قیمت نیست و تمامی افراد می توانند از این خدمات به راحتی بهره مند شوند.

 

  • موقعیت مکانی و جغرافیایی:

قیمت تمامی خدمات پرستاری در منزل وابسته به موقعیت مکانی و جغرافیایی نیز است، به طور مثال اگر موقعیت محلی منزل سالمند شما دورتر بوده و در منطقه ای قرار داشته باشد، که دسترسی به آن آسان نیست و پرستار باید مسافت بیشتری را طی کند، قطعا در این صورت نرخ قیمت خدمات تفاوت خواهد داشت، هزینه پرستار سالمند شبانه روزی برای کسانی که قصد نگهداری و مراقبت اصولی از عزیزان خود را در محیط منزل دارند، بهترین گزینه است.

 

انواع خدمات پرستاری برای سالمندان

 

هزینه پرستار سالمند شبانه روزی

 

خدمات پرستاری برای سالمندان انواع مختلفی دارد و شما بر اساس خواسته و نیاز سالمند خود می توانید در زمینه های مختلف از یک پرستار حرفه ای کمک بگیرید، لیست خدمات مورد نیاز برای سالمند را شما تعیین می کنید و بر همین اساس پرستار اقدام به مراقبت و نگهداری از سالمندان عزیز شما می کند. برخی از خدمات پرستاری برای سالمندان شامل موارد تکمیلی ذیل هستند :

  • بررسی وضعیت جسمی سالمند در ساعات مشخص: یکی از وظایف اصلی و خدمات مهم پرستاری سالمند در منزل بررسی وضعیت جسمی سالمند می باشد، این فعالیت می تواند با بررسی میزان قند خون، فشار خون و حتی سایر علائم حیاتی بیمار انجام شود.
  • خدمات تمیز کردن منزل: گاهی اوقات پرستار در منزل سالمند بر اساس خواسته شما خدمات تمیز کردن منزل را نیز انجام می دهد و در این صورت پرستار خانگی شما دو وظیفه مهم را بر عهده دارد و همگی را باید به درستی انجام دهد.
  • دریافت خدمات درمانی مختلف سالمند: افرادی که به پرستاری از سالمندان می پردازند، کاملا دوره دیده بوده و فعالیت های مهم و مختلف پرستاری را با دقت بسیار خاصی می توانند انجام دهند، به عنوان مثال یک پرستار سالمند حرفه ای در منزل تزریقات انواع آمپول و سرم های مختلف را می تواند به راحتی انجام دهد.
  • ارائه خدمات ورزشی و فیزیوتراپی برای سالمندان: گاهی اوقات سالمند شما دچار بیماری های حرکتی مختلفی است و نیازمند بهره مندی از خدمات ورزشی و فیزیوتراپی گوناگون می باشد، تا بیماری های حرکتی او بیشتر حاد نشوند و به همین علت در لیست خدمات پرستاری سالمند در منزل همیشه این مورد را مشاهده می کنید. شما می‌توانید برای آشنایی با انواع تمرینات ورزش سالمندان این مطلب را بخوانید.
  • خدمات پوشیدن لباس و خوردن غذای روزانه: پرستار در طی ساعات معینی که در کنار سالمند شما قرار دارد موظف است، فعالیت های مختلفی اعم از پوشیدن لباس و خوردن غذای روزانه سالمند شما را بر عهده بگیرد و همچنین در انجام این فعالیت ها به سالمند شما کمک می کند. در گام اول جهت ایجاد این صمیمیت برای همکاری بیشتر سالمند برقراری ارتباط مناسب بین سالمند و پرستار حرف اول را می زند.
  • خدمات استحمام و رسیدگی به نظافت شخصی سالمند: از دیگر عوامل مهمی که مرتبط با سلامت جسمی تمامی سالمندان در سنین مختلف می باشد، رسیدگی به بهداشت فردی به کمک استحمام و همچنین نظافت شخصی سالمند می باشد، یک پرستار سالمند فوق حرفه ای این فعالیت ها را باید در روزهای معین انجام دهد، تا هیچ خطری سالمند شما را تهدید نکند.
  • خدمات جا به جایی بیمار به صورت اصولی: گاهی اوقات برای انجام برخی از خدمات جا به جایی بیمار باید به صورت اصولی انجام بگیرد و قطعا برای جا به جایی بیماران حرکتی رعایت اصول پزشکی بسیار مهم است، تا کوچک ترین میزان از آسیب به سالمند شما وارد نشود.

خدمات پرستاری در منزل امروزه برای تمامی سالمندانی که دارای شرایط جسمی و روحی متفاوتی هستند، در حال انجام گیری است و هیچ محدودیتی از این بابت وجود ندارد و شما برای سالمند عزیزتان که خود شرایط مساعدی برای نگهداری از او را ندارید، می توانید از پرستار تمام وقت در منزل حرفه ای و باتجربه کمک بگیرید.

 

 

چه عواملی بر افزایش هزینه خدمات موثر است؟

 

قیمت پرستار سالمند در منزل تهران

 

با یک بررسی ساده و کلی به راحتی متوجه می شوید، عوامل مختلفی وجود دارند، که تحت تاثیر آن ها هزینه خدمات پرستاری می تواند با افزایش قیمت مواجه شود، البته این افزایش قیمت بیش از حد زیاد نبوده و در حد متعارفی نرخ نهایی خدمات پرستاری در منزل با افزایش قیمت مواجه می شود، در حیطه نگهداری از سالمندان عوامل تاثیرگذار در قیمت باید حتما بررسی شوند، تا قیمت نهایی به درستی ارائه شود.

  • نیروی حرفه ای و باتجربه: اغلب سالمندانی که دارای تجربه کاری بسیار بالایی هستند، معمولا مبلغ بیشتری در مقایسه با افراد تازه کار دریافت می کنند و توجه به این نکته بسیار ضروری است و شما به هیچ عنوان نباید از افراد تازه کار جهت نگهداری از سالمند خود بهره بگیرید، تا سلامت جسمی او به خطر بیافتد.
  • داشتن مدارک مختلف پرستاری: پرستاران سالمند در منزل پس از گذراندن دوره های مختلف مدارک گوناگونی را دریافت می کنند و قطعا افرادی که دارای مدارک معتبر پرستاری هستند، خدمات بهتری را ارائه می دهند، قطعا افرادی که از موسسات مختلف چنین مدارکی را دریافت کرده اند، بهتر می توانند خدمات پرستاری گوناگون را به سالمند شما ارائه دهند.
  • نیروی شبانه روزی یا روزانه: پرستاری از سالمند در هر ساعتی از شبانه روز می تواند انجام بگیرد و قطعا پرستاری که به صورت شبانه روزی از سالمند شما مراقبت می کند، در مقایسه با یک پرستار روزانه هزینه بیشتری را دریافت خواهد کرد.
  • شرکت ارائه دهنده خدمات پرستاری: در حال مراکز مختلفی به صورت تخصصی در زمینه ارائه این خدمات فعالیت می کنند و مراکز معتبر و حرفه ای قیمت بیشتری را برای خدمات پرستاری سالمند در منزل در نظر می گیرند، یکی از بهترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات پرستاری از سالمند در منزل آچارتمان می باشد.

این مرکز حرفه ای و تخصصی با کمترین قیمت ممکن این خدمات را ارائه می دهد، قیمت پرستار سالمند در منزل تهران شامل هزینه های هنگفتی نیست و شما با کمترین قیمت می توانید از این خدمات متنوع بهره مند شوید، مجموعه معتبر و شناخته شده در زمینه ارائه خدمات پرستار سالمند در منزل آچارتمان تمامی نیازهای شما را به درستی شناسایی کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن پرستار حرفه ای و تخصصی را به بالین سالمند شما میفرستد.

 

به بالا بروید