طرز استفاده از اسید لوله باز کن

طرز استفاده از اسید لوله باز کن ( ریختن اسید در فاضلاب چه خطراتی دارد؟ )

یکی از معضلات روزمره ای که در مکان های مختلف امکان مواجه شدن با آن وجود دارد، گرفتگی لوله های مختلف فاضلابی می‌باشد، گاهی اوقات به دلایل مختلف فردی که با این مشکل رو به رو می‌شود قصد بهره گیری از روش های خانگی را دارد، که کاملا از نظر اقتصادی به صرفه و همچنین ارزان قیمت هستند.

شما برای رفع دائمی هرگونه گرفتگی می‌توانید از انواع اسید لوله باز کن موجود در بازار استفاده کنید که به راحتی این مشکل ایجاد شده را می‌توانند برطرف کنند، شما برای استفاده از انواع اسید لوله بازکن باید نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید در ادامه به بررسی نحوه استفاده از اسید لوله باز کن می‌پردازیم که به صورت دقیق و صحیح این فرآیند را به تنهایی در منزل انجام دهید.

 

طرز استفاده از اسید لوله باز کن

شما هنگام استفاده از اسیدهای مخصوص لوله بازکن باید نکات پیرامون نحوه مصرف این محصول را رعایت کنید تا علاوه بر رعایت ایمنی های لازم در کوتاه ترین زمان ممکن گرفتگی لوله حمام، آشپزخانه و حتی سرویس بهداشتی خود را برطرف کنید. برندهای مختلفی در زمینه تولید اسید لوله بازکن فعالیت می‌کنند و تقریبا نحوه استفاده تمامی محصولات شبیه به یکدیگر می‌باشد. اگر برای انجام تمیز کاری منزل نیاز به نیروی نظافتی دارید می توانید از پرسنل آچارتمان استفاده کنید برای درخواست نیروی نظافت منزل غرب تهران با کارشناسان آچارتمان تماس بگیرید.

 

برای دریافت نظافت منزل تهران با پشتیبانان ما در آچارتمان تماس بگیرید.

درخواست تلفنی:
02144831500
02144831700

 

طرز استفاده از اسید لوله باز کن در نتیجه نهایی که دریافت می‌کنید بسیار تاثیرگذار می‌باشد بنابراین اگر در هنگام تمیز کردن سینک ظرفشویی یا روشویی با گرفتگی در لوله ها مواجه شدید کافی است طبق مراحل زیر پیش بروید :

  1. ابتدا شما قبل از باز کردن پلمپ اسید لوله بازکن باید حتما از دستکش مخصوص و ماسک استفاده کنید چون دودهایی که از این اسید متصاعد می‌شوند، در صورت عدم رعایت نکات ایمنی امکان آسیب رسانی به پوست و چشم وجود دارد.اگر در حین انجام کار لباس شما دچار لکه شد نکات ترمیم لکه وایتکس را در مقالات دیگر بررسی کرده ایم.
  2. در مرحله بعدی شما با توجه به بررسی میزان گرفتگی لوله باید در مقدار مشخصی اسید استفاده کنید.
    نکته: از مصرف بی رویه اسید شدیدا خودداری کرده و در صورت رفع نشدن گرفتگی برای بار دوم نیز مراحل را طی کنید.
  3. سپس اجازه دهید این اسید به مدت ۱۵ الی ۳۰ دقیقه در داخل لوله ها باقی بماند تا گرفتگی را به طور ۱۰۰ درصدی از بین ببرد.
  4. در مرحله آخر می‌توانید آب گرم را با جوش شیرین مخلوط کرده و در لوله بریزید بلافاصله شما شاهد نتایج شگفت انگیز خواهید شد و لوله شما با کمترین هزینه باز می‌شود.

 

حتما بخوانید: نحوه شستن تشک تخت

 

 طرز استفاده از لوله باز کن جامد

 

گرفتگی لوله آشپزخانه

 

یکی از نمونه های محبوب و پرفروش بازار اسید لوله باز کن جامد می‌باشد، که قدرت بیشتری به نسبت نمونه های دیگر دارد و از نظر قیمت تفاوت فاحشی بین این اسید و سایر محصولات وجود ندارد. طرز استفاده از اسید لوله باز کن جامد کمی متفاوت می‌باشد و شما باید نکات لازم را به صورت مرحله ای رعایت کنید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

  • همان طور که از نام این محصول پیدا است، بافت متفاوتی نسبت به سایر لوله بازکن ها دارد و شما برای شروع کار بعد از رعایت نکات ایمنی باید درب اسید خود را باز کنید.
  • سپس آن را از فاصله ۵ سانتی متری داخل لوله فاضلابی می‌ریزید و به همراه آن آب را به صورت قطره ای و در حالت گرم قرار دهید که همراه اسید، آب گرم نیز وارد لوله ها شود البته برای رفع گرفتگی به صورت کامل استفاده از نمک نیز هنگام ریختن اسید لوله باز کن جامد توصیه می‌شود.
  • به مقدار اسیدی که وارد لوله می‌شود؛ توجه کنید و سعی کنید در مقدار مشخصی اسید را ریخته و سپس ۲۰ الی ۳۰ دقیقه صبر کنید.
  • برای دریافت نتایج بهتر آب داغ را از داخل کتری در لوله ها ریخته و سپس شما شاهد رفع گرفتگی لوله های خود خواهید بود‌.

 

 

ریختن اسید در فاضلاب چه خطراتی دارد؟

قطعا هر روشی در کنار مزیت های مثبتی که دارد دارای معایبی نیز می‌باشد شما اگر نکات لازم را هنگام استفاده از این اسید رعایت کنید احتمال این که خطری شما را تهدید کند بسیار کاهش پیدا می‌کند ولی به طور کلی اگر نظافتچی منزل ( نظافتچی منزل در تهران ) استفاده می کنید یا خودتان این کار را انجام می دهید این نکات را رعایت نکند قطعا خطراتی او را تهدید خواهد کرد که می‌تواند سلامت جسمی او را به خطر انداخته و با مشکل مواجه شود.

  1. عدم رعایت نکات ایمنی نظیر دستکش و ماسک می‌تواند باعث بروز آسیب های جدی در قسمت ریه و پوست شود و حتی در صورت استفاده مداوم امکان بروز مسمومیت در اثر گازهای دریافتی وجود دارد.
  2. شما باید به مقدار کافی اسید لوله بازکن استفاده کنید در صورت زیاده روی در مصرف این محصول لوله شما با ترکیدگی و حتی شکاف مواجه می‌شود.
  3. استفاده مداوم و مکرر از این اسید خطر پوسیدگی لوله های اصلی و حتی نشت آب را بسیار افزایش می‌دهد.
  4. در صورت ادامه استفاده از اسید لوله باز کن به صورت بی رویه قطعا لوله های شما دچار افت کیفیت می‌شوند و شما مجبور به پرداخت هزینه های سنگین جهت تعمیرات و بازسازی آن ها هستید.
  5. استفاده از این نوع اسیدها برای کسانی که دچار بیماری های تنفسی و همچنین پوستی هستند به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود چون امکان تشدید بیماری آن ها وجود دارد.

 

مزیت مهم اسید لوله باز کن

 

اسید لوله باز کن

این محصول در سال های اخیر به سبب ویژگی های بسیار زیادی که برای مصرف کنندگان خود دارد به محبوبیت قابل توجهی رسیده است و همه ساله میزان فروش آن در هر کشوری به سبب مزایای موثری که دارد، افزایش می‌یابد.

  • این محصول باعث صرفه جویی در هزینه تعمیرات لوله ها می‌شود.
  • این اسید گرفتگی هرگونه لوله ای را به صورت دائمی از بین می‌برد و همچنین از تجمع هرگونه چربی و آلودگی در لوله ها جلوگیری می‌کند.
  • اسید لوله باز کن هیچ گونه آسیبی به سینک و لوله های شما وارد نمی‌کند و به همین علت بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • این اسید قیمت بسیار مناسبی دارد و در مقایسه با هزینه های دیگر جهت باز کردن لوله کاملا به صرفه و اقتصادی می‌باشد.
  • هر یک از بسته بندی های این محصول جهت چندین دوره مصرف کافی می‌باشد.
  • میزان اسید به کار رفته در این محصول با نمونه های صنعتی کاملا برابری می‌کند و به راحتی می‌تواند مشکل شما را در مدت زمان کوتاهی از بین ببرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید