تميز كردن شيرالات استيل

پاک کردن شیرآلات ( تمیز کردن شیر آلات با جوش شیرین – سرکه و … )

شیرآلات مورد استفاده در منازل، محیط های تجاری و اداری به دلایل مختلفی جرم گرفته و مات می شوند. عدم تمیزکاری شیرآلات همچنین می تواند باعث ایجاد محیط غیر بهداشتی شده و همین مسئله سلامت انسان را به خطر می اندازد. با این وجود شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که اصولا بهترین روش تمیز کردن شیرآلات چیست؟ ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا ضمن معرفی بهترین شیوه تمیزکاری شیرآلات استیل، برنجی، سفید و طلایی اطلاعاتی در خصوص بهترین مواد اولیه در دسترس و بدون خطر برای تمیزکاری شیرآلات اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

 

روش تميز كردن شيرآلات در جنس‌های مختلف

مهم ترین مسئله ای که باید در مورد تمیز کردن انواع شیرآلات بدانید، جنس محصول است. برای مثال موادی که برای تمیزکاری شیرآلات استیل کاربرد بسیار زیادی دارند، برای تمیزکاری شیرآلات برنجی نمی توانند انتخابی مناسب به شمار روند. بر همین اساس ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا اطلاعاتی را در مورد تمیز کردن انواع شیرآلات بر اساس نوع محصول اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

 

> تميز كردن شيرالات استيل

 

تميز كردن شيرآلات با سركه

 

شیرآلات استیل در بسیاری از ساختمان های امروزی مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل براق بودن، جلوه خاصی به محیط می دهند. با این وجود با استفاده مداوم به دلیل جذب سریع کثیفی ها و همچنین رسوب کردن املاح آب بر روی قسمت های بیرونی کدر شده و از این روی باید با دقت بسیار زیادی نسبت به تميز كردن شيرالات استيل اقدام کنید. لکه های کوچک و سفید روی شیر آب با استفاده از سرکه سفید به عنوان یک براق کننده و از بین برنده رسوبات می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد. با این وجود شما می توانید با ترکیب آب و صابون نیز نسبت به براق کردن شیرآلات استیل اقدام کنید.

با وجود تمامی توضیحات بیان شده در قسمت بالا ذکر چند نکته برای تمیزکاری شیرآلات استیل حائز اهمیت است. از جمله مهم ترین آن ها می توان به عدم استفاده از اسکاج های زبر و وایتکس برای تمیزکاری اشاره نمود. همچنین شما باید در نظر داشته باشید که بهره گیری از حوله بسیار نرم باعث می شود که تمیزکاری با دقت بسیار بالاتری انجام شده و بهتر است در پایان هر روز از این روش برای تميز كردن شيرالات استيل استفاده کنید.

 

 

> تميز كردن شيرآلات برنجی

 

تميز كردن شيرآلات برنجی

 

شاید در نگاه اول شیرآلات برنجی به این دلیل که ظاهر متفاوتی دارند بسیار خاص به نظر برسند و تصور کنید که برای تمیز کردن این نمونه از شیرآلات نیاز به تجهیزات خاصی دارید. ولی با این وجود باید بگوییم که ترکیب برابر سرکه و جوش شیرین در کنار همان میزان نمک می تواند برای تمیز کردن شیرآلات برنجی از کارایی بسیار خوبی برخوردار باشد. پس از این که این ترکیب را تهیه کردید می توانید به آرامی روی شیرآلات حرکت داده و در پایان نیز باید از یک پارچه خشک برای تثبیت براق بودن شیرآلات برنجی استفاده نمایید. از این ترکیبات برای تمیز کردن ظروف برنجی هم می‌توانید استفاده کنید.

 

> تميز كردن شيرآلات سفید

در صورتی که به تازگی به یکی از فروشگاه های تهیه شیرآلات مراجعه کرده باشید و یا نمونه محصولات موجود در بازار را مشاهده کرده باشید، حتما می دانید که شیرآلات سفید به عنوان یکی از انواع بسیار پر طرفدار محصولات به شمار می روند و شما باید بر اساس دکور مورد نظر خود نسبت به تهیه آن ها اقدام کنید.

با این وجود در صورتی که می خواهید این سری از انواع شیرآلات را تمیز کرده و مورد استفاده قرار دهید باید بدانید که سرکه و آب به میزان سه به یک می تواند برای تميز كردن شيرآلات سفید به عنوان یکی از برترین گزینه های موجود در بازار به شمار رود و شما می توانید محلول تهیه شده را به شیرآلات اسپری کرده و سپس آن را تمیز کنید. از این روش همچنین برای تمیز کردن نقره نیز می توانید استفاده کنید که مراحل آن را در مقالات دیگر توضیح داده ایم.  استفاده از روش هایی همچون نوشابه به هیچ عنوان برای تمیز کردن شیرآلات سفید توصیه نمی شود.

 

 

> تمیز کردن شیرآلات طلایی

از دیگر محصولاتی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در بسیاری از خانه های مدرن قابل مشاهده است را می توان شیرآلات بهداشتی طلایی دانست. با این وجود شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که اصولا چطور باید نسبت به تمیز کردن شیرآلات طلایی اقدام کرده و این دسته از شیرآلات را چطور باید برق انداخت؟

در پاسخ به این سوال باید بیان کرد که شیرآلات طلایی موجود در بازار با انواع تمیز کننده های شیمیایی در بازار عرضه می شوند ولی با این وجود استفاده از ترکیبات سرکه و آب همانطور که برای شیرآلات سفید مورد استفاده است، می تواند برای شیرآلات طلایی نیز مورد استفاده قرار گیرد. در نظر بگیرید که تمیز کردن روزانه این شیرآلات با یک حوله نرم می تواند یکی از برترین راهکارهای موجود پیش روی شما باشد که امروزه قادر به استفاده از آن هستید. اگر برای تمیز کردن شیرالات نیاز به نظافتچی منزل تهران دارید می توانید با کارشناسان آچارتمان تماس بگیرید.

برای دریافت خدمات نظافتچی منزل تهران با ما تماس بگیرید.

درخواست تلفنی:
02144831500
02144831700

 

 

5 روش تميز كردن شيرآلات با مواد خانگی 

امروزه روش های مختلفی برای تمیز کردن شیرآلات در دسترس قرار گرفته است و در کنار انواع و اقسام شوینده هایی که در بازار عرضه می شوند شما می توانید از روش های خانگی نیز برای تمیزکاری استفاده کنید.

 

— تميز كردن شيرآلات با سركه

 

تميز كردن شيرآلات با جوش شیرین

همانطور که در بخش های قبلی گفتیم، استفاده از سرکه باعث می شود که شیرآلات منزل شما بدون هرگونه لکه باشد و بتوانید بدون مشکل از آن استفاده داشته باشید. در واقع سرکه به عنوان یک مایع بسیار مهم برای تمیزکاری فلزات به خصوص استیل و برنج به شمار رفته و شما را قادر می سازد که تمیز کاری شیرآلات را در بهترین حالت انجام دهید.

در نظر بگیرید که سرکه های سفید می توانند عملکرد بهتری برای تمیزکاری شیرآلات داشته باشند و شما با خیال راحت قادر به استفاده از آن خواهید بود. ترکیب سرکه و جوش شیرین به میزان برابر و اضافه کردن سه برابر میزان آب نیز می تواند به شما کمک کند تا جرم های ایجاد شده بر روی شیرآلات را با خیال راحت پاک کنید. همچنین از سرکه در تمیز کردن کاغذ دیواری و پاک کردن رنگ از روی لباس هم کاربرد دارد.

 

— روش تميز كردن شيرآلات با جوش شیرین

جوش شیرین به عنوان یکی از برترین گزینه های پیش روی شما برای تميز كردن شيرآلات با جوش شیرین شناخته می شود که امروزه برای نظافت منزل مورد استفاده قرار می گیرد. کاربران بسیاری از این شیوه برای تمیز کردن شیرآلات برنجی و استیل نیز استفاده می کنند.

نباید از یاد برد که ترکیب جوش شیرین و سرکه باعث ایجاد کف می شود. با این وجود در صورتی که جوش شیرین یا سرکه بر روی سطوح استیل یا برنجی می کشید، باید در نظر داشته باشید که حتما باید با حوله نرم تمامی آثار این ماده را پاک کنید. تميز كردن مبل با جوش شيرين و سرکه نیز امکان پذیر و قابل استفاده است. در مورد این روش در مقالات دیگر به طور کامل توضیح داده ایم.

 

 

 

 

— پاک کردن شیرآلات با استفاده از نوشابه

نوشابه ها شاید برای افرادی که مبتلا به دیابت هستند نوشیدنی مفیدی نباشد و در عین حال می توان گفت که نوشابه ها به عنوان نوشیدنی های مضر برای عموم افراد جامعه شناخته می شود. با این حال نوشابه اگر برای مدت زمانی معادل نیم ساعت بر روی سطح شیرآلات استیل و برنجی باشد، پس از آن می توانید با استفاده از یک حوله نرم به راحتی شیرآلات را پاک کرده و آثار تمامی رسوبات را از روی آن محو کنید. همین امر باعث شده است تا کاربران بسیاری پیش از تعطیلات نوروز، برای تمیز کردن شیرآلات به جای استفاده از مواد شیمیایی که برای سلامت پوست دست مضر هستند، از نوشابه استفاده داشته باشند.

 

— پاک کردن شیرآلات با استفاده از صابون

ترکیب دیگری که برای تمیزکاری شیرآلات می تواند مورد استفاده قرار گیرد را می توان صابون دانست. صابون و ترکیب آن با آب می تواند محلولی را در اختیار شما قرار دهد که ضمن تضمین سلامت پوست دست شما می تواند برای براق کردن سطح شیرآلات برنجی و استیل مورد استفاده قرار گیرد. شیرآلات تمیز شده با صابون به دلیل لایه ایجاد شده بر روی آن مدت زمان طولانی تری تمیز باقی می مانند و از این روی این ترکیب امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته شده است و بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند. صابون در از بین بردن بوی ماهی نیز کاربرد دارد.

 

— پاک کردن شیر الات با استفاده از لیمو

 

تميز كردن شيرالات استيل با لیمو

 

ترکیب اسیدی لیمو می تواند برای از بین بردن جرم قرار گرفته بر روی شیرآلات گزینه ای بسیار مناسب باشد و این روش امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و شما می توانید از آن استفاده کنید. امروزه مدل های متنوعی از شیرآلات در بازار عرضه می شوند و در صورتی که می خواهید با بالاترین میزان حساسیت نسبت به تمیز کردن شیرآلات اقدام کنید، می توانید از آب لیموی تازه استفاده کرده و شیرآلات خود را تمیز کنید.

 

تميز كردن شيرآلات رسوب گرفته

برای تمیز کردن شیرآلات رسوب گرفته می توانید از سرکه استفاده کنید. سرکه سفید می تواند برای پاک کردن شیرآلات گزینه ای مناسب باشد و باید دو قاشق سرکه سفید را در 20 میلی لیتر آب حل کنید و روی شیرآلات مرطوب قرار دهید. سپس می توانید با قرار دادن یک حوله بر روی آن رسوبات را دفع کرده و شیرآلات تمیزی داشته باشید.

برای اسخدام پرستار نیمه وقت سالمند با پشتیبانان ما در آچارتمان تماس بگیرید.

درخواست تلفنی:
02144831500
02144831700

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید