روش های پاک كردن چسب از روی شیشه ( چسب آکواریوم + نواری )

استفاده از ترفندهای آسان و سریع خانه داری برای پاکیزه کردن اصولی هر مکان و سطوحی باعث صرفه جویی در وقت و همچنین دریافت نتایج کاملا مثبت می‌شود، یکی از لکه های آزاردهنده روی سطوح مختلف جای چسب روی شیشه می‌باشد، پاك كردن چسب از روی شیشه به کمک شیوه های جدید و کاربردی امروزی به راحتی قابل انجام است و همچنین می‌توانید با به کارگیری از این روش ها شیشه را مثل روز اول درخشان و بدون نقص کنید، پاك كردن چسب از روی شیشه به راحتی در منزل و با کمترین هزینه قابل انجام می‌باشد و شما به کمک این روش ها در سایر هزینه های مضاعف نیز می‌توانید به راحتی صرفه جویی ۱۰۰ درصدی داشته باشید.

 

روش های پاک كردن چسب از روی شیشه

استفاده از چسب در زندگی امروزی به قدری گسترده شده است، که کاملا اجتناب ناپذیر می‌باشد، که یکی از سطوح رایجی که روی آن از چسب و یا برچسب استفاده می‌کنند، شیشه می‌باشد، شما به کمک روش های آسان و سریع خانگی به راحتی می‌توانید پاك كردن برچسب از روي شيشه را به صورت قطعی و دائمی انجام دهید و بدون این که کوچک ترین آسیبی به شیشه وارد کنید، جنس و ضخامت تمامی شیشه ها متفاوت می‌باشد، اما تمامی روش های ذیل روی هر یک از نمونه های مختلف شیشه قابل اجرا می‌باشد و هیچ خطری کیفیت شیشه شما را تهدید نخواهد کرد.

 

پاك كردن چسب از روی شیشه

 

  • پاک كردن چسب از روی شیشه با استفاده از باد گرم

یکی دیگر از روش های پاك كردن برچسب روي شيشه باد گرم است که می توانید در هنگام تمیز کاری خانه خودتان انجام دهید یا به خدمتکار منزل بگویید تا از این روش استفاده کند. برای استخدام خدمتکار منزل در تهران نیز می‌توانید با مشاوران آچارتمان تماس بگیرد. به طور کلی می‌تواند خاصیت چسبندگی چسب و برچسب را به حداقل برساند و شما به راحتی آن را جدا کنید، برای این کار اول بهتر است، شما محل مورد نظر را بشویید و سپس به کمک یک جسم تیز باقی مانده چسب را جدا کنید و در انتها به صورت مستقیم سشوار را روی محل مورد نظر قرار دهید.

نکته: سشوار را حتما در آخرین درجه از حرارت قرار دهید و به همراه باد سشوار به کمک جسم سخت و تیز باقی مانده چسب را جدا کنید، تا هیچ اثری از جای چسب باقی نماند.

 

  • پاک كردن چسب از روی شیشه با روغن نارگیل و آبلیمو

ترکیب یک روغن طبیعی به همراه اسید ارگانیک به راحتی می‌تواند هر نوع ماده شیمیایی به جای مانده روی سطح شیشه را از بین ببرد، برای این کار شما باید در مقدارهای مشخص روغن نارگیل و آبلیمو را با یکدیگر مخلوط کنید و سپس به کمک یک دستمال محل مورد نظر را آغشته به این ترکیب کنید و در انتها اجازه دهید، این ترکیب به مدت ۱۵ الی ۳۰ دقیقه در محل مورد نظر باقی بماند، در انتها محل مورد نظر را به کمک یک ماده شوینده تمیز کرده و شما شاهد نتایج شگفت انگیز خواهید بود.

 

  • بهره گیری از حلال های صنعتی چسب

در حال حاضر در بازار حلال های صنعتی مختلفی وجود دارند، که به راحتی جای چسب و برچسب را پاك می‌کنند و همچنین استفاده از این نوع حلال ها کمی خطرناک می‌باشد و شما باید نکات ایمنی لازم را هنگام استفاده از این حلال ها رعایت کنید، برای پیدا کردن این نوع حلال ها شما باید مطابق با نوع چسب خود نمونه مناسب را جهت خرید انتخاب کرده و در مقادیر مشخص استفاده کنید، بلافاصله پس از آغشته کردن محل مورد نظر به این حلال صنعتی فرآیند از بین بردن جای چسب آغاز می‌شود. این روش برای پاك كردن جاي چسب از روي شيشه کاملا مناسب و تاثیرگذار می‌باشد.

 

 

راه های از بین بردن جای چسب از روی شیشه

در حال حاضر شما به کمک بهره گیری از روش های خانگی مختلف می‌توانید حتی سرسخت ترین لکه های ایجاد شده بر اثر جای چسب را نیز به راحتی در منزل در مدت زمان کوتاهی از بین ببرید و شیشه را مثل روز اول کنید، در ادامه به برخی از روش های رایج از بین بردن جای چسب از روی شیشه اشاره می‌کنیم، که نتیجه قطعی این روش ها برای همه ثابت شده است.

 

پاك كردن برچسب روي شيشه

 

  • سرکه طبیعی حلال طبیعی جای چسب

سرکه طبیعی و ارگانیک به نوعی یک اسید ضعیف شده خانگی می‌باشد، که به راحتی می‌تواند آثار باقی مانده از مواد شیمیایی روی سطوح مختلف را از بین ببرد و شما برای این کار به مقداری سرکه طبیعی احتیاج دارید، که می‌توانید در صورت نیاز آن را با مقداری آبلیمو نیز ترکیب کنید، که خاصیت اسیدی آن را افزایش دهید، سپس محل مورد نظر را به مخلوط سرکه و آبلیمو آغشته می‌کنید و اجازه دهید، این ترکیب به مدت زمان ۲۰ الی ۳۰ دقیقه روی شیشه باقی بماند و به بافت های داخلی جای چسب نفوذ کرده و به طور کامل هرگونه لکه و کثیفی را از بین ببرد. از این محلول برای پاک کردن تشک تخت نیز می توانید استفاده کنید که در مقاله نحوه شستن ادرار از تشک تخت در این باره توضیح داده ایم.

 

برای دریافت خدمات نظافت راه پله تهران با پشتیبانان ما در آچارتمان تماس بگیرید.

درخواست تلفنی:
02144831500
02144831700

 

  • خمیر جوش شیرین به همراه روغن کرچک

همان طور که می‌دانید، لکه های ناشی از جای چسب خاصیت چسبندگی دارند و شما برای از بین بردن این نوع از لکه ها مستلزم به این هستید، که به کمک روش های خانگی این خاصیت را از بین ببرید، مواد روغنی به راحتی خاصیت چسبندگی چسب را تضعیف می‌کنند و به شما در پاکیزگی هر چه بیشتر و حتی راحت تر کمک شایانی کرده و شما برای تمیزی و پاکیزگی بیشتر فقط کافی است، محل مورد نظر را به جوش شیرین و روغن کرچک آغشته کنید، این ترکیب هرگونه جای چسب و برچسب را به راحتی از بین می‌برد، نحوه پاك كردن چسب از روي شيشه به کمک این روش کاملا آسان و سریع است و بهره گیری از این شیوه را کاملا پیشنهاد می‌کنیم. جوش شیرین حتی در رفع علت بوی فاضلاب در خانه هم کاربرد دارد.

 

پاك كردن اثر چسب نواری از روی شیشه

ممکن است در زمان تمیز کردن راه پله و ساختمان ها با اثر چسب نواری بر روی شیشه مواجه شوید اگر بخواهیم دقیقه تر بررسی های لازم را انجام دهیم، اثر چسب نواری به نسبت دیگر نمونه ها به راحتی قابل پاک کردن می‌باشد و شما برای انجام این کار به کمک مواد خانگی می‌توانید هرگونه جای چسب ایجاد شده را از بین ببرید. اگر برای نظافت ساختمان تهران خود به دنبال یک نیروی متخصص میگردید با کارشناسان آچاتمان تماس بگیرید.

 

پاك كردن چسب نواری از روی شیشه

 

  • پاك كردن دائمی اثر چسب نواری به کمک کره

شما برای این کار به مقداری کره احتیاج دارید، که محل مورد نظر را به کمک کره چرب کنید، برای دریافت نتایج هر چه بهتر و سریع تر استفاده از باد گرم را شدیدا پیشنهاد می‌کنیم، که هرگونه آثار به جای مانده از چسب نواری را به راحتی از بین ببرد، شما باید یک دستمال آغشته به کره را به طور رفت و برگشتی در محل مورد نظر جلو و عقب کنید و سپس در معرض مستقیم باد گرم قرار دهید، بلافاصله متوجه خواهید شد، که آثار چسب نواری در حال از بین رفتن هستند.

 

  • بهره گیری از ترکیب شامپو فرش + مایع جرم گیر

این دو ماده شوینده صنعتی به طور طبیعی خاصیت پاک کنندگی بسیار بالایی دارند و به راحتی به شما در پاک کردن این نوع از لکه ها کمک بسیار شایانی می‌کنند، به طوری که در یک ظرف در اندازه دو به یک این دو شوینده را باید با یکدیگر ترکیب کنید و سپس در محلی که جای چسب ایجاد شده از آن بهره مند شوید، پس از مدت زمان کوتاهی متوجه خواهید شد، که این دو شوینده اثر چسب را به طور کامل از بین برده است.

 

پاك كردن چسب آكواريوم از روی شیشه

پاك كردن چسب آكواريوم از روی شیشه نیازمند دقت و ظرافت بیشتری می‌باشد، چون در غیر این صورت شما به راحتی نمی‌توانید آثار ایجاد شده در اثر چسب آکواریوم را از بین ببرید، چسب آکواریوم به نسبت دیگر نمونه ها قدرت چسبندگی بیشتری دارند و به همین علت هر یک از روش های پاک کردن آثار این چسب را باید چند بار تکرار کنید، تا نتیجه لازم را دریافت کنید.

 

  • استفاده از سس مایونز به همراه روغن نباتی

یکی از روش های پاك كردن چسب آكواريوم از روی شیشه که به راحتی می‌توانید به کمک آن آثار ناشی از چسب آکواریوم را پاک کنید، استفاده از این ترکیب خانگی و با نتایج ۱۰۰ درصدی می‌باشد، برای راحتی بیشتر در مقدار زیادی این ترکیب را درست کنید، تا چندین بار محل را به کمک این ترکیب تمیز کنید، تا آثار ایجاد شده را از بین ببرید، در هر بار استفاده محل مورد نظر به مدت زمان حداقل ۲۰ دقیقه باید آغشته به این ترکیب باشد، تا نتایج لازم دریافت شود.

 

  • بهره گیری از لاک پاک کن به همراه الکل

ماده صنعتی الکل یک مایع مهم در بحث نظافت می باشد که در از بین بردن انواع لکه ها از جمله لکه جوهر خودکار روی لباس نیز کاربرد دارد. برای از بین بردن لکه چسب باید محلی که بر اثر چسب آکواریوم دچار لکه و کثیفی شده است، را کاملا به الکل به درصدهای بالا آغشته کنید و سپس به همراه لاک پاک کن سعی در از بین بردن جای چسب داشته باشید، این دو ماده شیمیایی و صنعتی نتایج شگفت انگیزی را به ارمغان می‌آورند و هرگونه لکه ایجاد شده را به طور دائمی محو و نابود می‌کنند.

برای دریافت خدمات نظافت راه پله غرب تهران با پشتیبانان ما در آچارتمان تماس بگیرید.

درخواست تلفنی:
02144831500
02144831700

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید